* Posts by David Via

1 publicly visible post • joined 6 Nov 2007

Navisite scrambles to restore web hosting service

David Via
Coat

WEBFACTORY from Spain

We are suffering from Spain, companies like ours with Noc in Baltimore, the disastrous proceed on the migration of these large companies. In our view, have missed countless technical procedures that were due to take into account when planning this migration so great. We do not understand as in the year 2007, a company the size of Navisite, to incur these errors base, seriously damaging many ISPs worldwide.

Companies like ours, from a country like Spain that is not known by the lateness of its infrastructure, which is why we hosted in the USA, are losing all the credit they have accumulated in the previous ten years, including, of course, distrust of our customers.

But this confidence has been demonstrated in recent days, perhaps because of the quality of service we offer human and non overcrowded with customers' hosting rubbish ", which will fight for continuing to uphold: the best service and the best way .

Encouragement to all those affected (us included).

David Via

WebFactory Internet-CEO

.........................................................................................................................

Estamos sufriendo desde España, empresas como la nuestra con Noc en Baltimore, el desastroso proceder acerca de la migración de estas grandes empresas. A nuestro parecer, se han obviado infinidad de procedimientos técnicos que se debieron tener en cuenta a la hora de planear esta migración tan grande. No entendemos como en el año 2007, una empresa de las dimensiones de Navisite, pueda incurrir en estos errores de base, perjudicando seriamente a muchos ISP en todo el mundo.

Empresas como la nuestra, desde un pais como España que no destaca por lo avanzado de su infraestructura, razón por la cual nos ubicamos en USA, están perdiendo todo el crédito que hemos acumulado en los diez años anteriores, creando, como es lógico, una desconfianza en nuestros clientes.

Pero esta confianza, se ha demostrado en estos últimos días, quizás por la calidad de servicio humano que también ofrecemos y a la no masificación de clientes con "hosting basura", cosa que lucharemos por seguir defendiendo: el mejor servicio y de la mejor manera.

Ánimo a todos los afectados (nos incluimos).

David Via

WebFactory Internet SL - CEO